Odkryj
FRENCH TOUCH
FRENCH TOUCH to przede wszystkim Show z udziałem artystów polskich i francuskich. Istnieje na polskim rynku już od 10 lat, a przy każdej kolejnej edycji zaskakuje rozmachem i pozostawia niezatarte wrażenia! Co roku emitowany na żywo przez telewizję w prime time, przyciąga przed ekrany miliony widzów. Po show – After Party! To nie tylko okazja, by zrelaksować się w doborowym towarzystwie, ale też nawiązać ciekawe znajomości biznesowe! Więcej informacji w sekcji o Show.
FRENCH TOUCH to także akcja handlowa! Składają się na nią oferty rabatowe i wyjątkowy asortyment produktów francuskich lub inspirowanych Francją. W akcji handlowej bierze udział ponad 7000 punktów sprzedażowych i usługowych. Więcej informacji w sekcji o Akcji Handlowej.
Co roku Gali i akcji handlowej towarzyszy też edycja prestiżowego Magazynu La belle vie! – dostępny nieodpłatnie w formie drukowanej i online, notuje kilka milionów pobrań rocznie. Więcej w sekcji Magazyn.
ZOBACZ VIDEO
FRENCH TOUCH 2024 ·
FRENCH TOUCH 2024 ·
FRENCH TOUCH 2024 ·
FRENCH TOUCH 2024 ·
FRENCH TOUCH 2024 ·
AKCJA HANDLOWA
FRENCH TOUCH dla firm i sklepów jest okazją do promocji unikalnego know-how i francuskich, lub inspirowanych Francją produktów. Dla konsumentów to dostęp do specjalnych ofert promocyjnych i wyjątkowego asortymentu towarów.
Akcja Handlowa FRENCH TOUCH to wydarzenie, w którym bierze udział ponad 5000 punktów handlowych i usługowych. Oferty promocyjne naszych partnerów prezentowane są w social mediach i mailingach.
W tym roku akcja ma miejsce od 17 do 23 października 2024 w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.
Akcja handlowa FRENCH TOUCH sprawia, że klienci zyskują „APETYT NA FRANCJĘ” i francuski styl życia.
MAGAZYN
LA BELLE VIE !
Co roku magazyn La Belle Vie ! oczarowuje pięknymi zdjęciami i interesującymi artykułami. Jego lektura, jest jak podróż do serca francuskiej kultury.
Linia wydawnicza „La Belle Vie” jest bardzo elegancka. Z układem, który zostawia dużo miejsca na ilustracje, Magazyn porusza różnorodne tematy, które mogą zainteresować czytelników: muzyka, kino, moda, sztuka, turystyka i biznes, to podróż między tradycją a trendami.
Warto też zwrócić uwagę na strony poświęcone biznesowi – to tak zwane „niebieskie strony biznesu”, gdzie oddajemy głos naszym Partnerom.
Dystrybuowany bezpłatnie do około 4 mln czytelników oferuje możliwość zaprezentowania produktów i marek szerokiej publiczności w bardzo atrakcyjnym kontekście.
W tym roku, z wielką przyjemnością, oddajemy w Państwa ręce jego dziewiąty numer i zapraszamy do lektury!
CENNIK REKLAM W MAGAZYNIE
Podwójna strona: 30 000 PLN NETTO
Pojedyncza strona: 20 000 PLN NETTO
2 okładka: 30 000 PLN NETTO
3 okładka: 30 000 PLN NETTO
4 okładka: 40 000 PLN NETTO
Insert: skontaktuj się z nami
SHOW
FRENCH TOUCH
3.10.2024
Emitowane przez telewizję, show French Touch to ogromny sukces gromadzący ponad 5 mln widzów podczas różnych emisji.
Show French Touch La Belle Vie, które co roku odbywa się w prestiżowym wnętrzu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, jest punktem kulminacyjnym sezonu.
Oprócz barwnego widowiska, na które składają się zarówno występy najlepszych francuskich i polskich artystów, jak i wschodzących gwiazd sceny muzycznej, mamy niezapomniane kreacje jeśli chodzi o scenografię, pokazy mody, spektakularne występy francuskich kabaretów… Krótko mówiąc, jest to wydarzenie, na które warto czekać!
Show French Touch La Belle Vie, które co roku odbywa się w prestiżowym wnętrzu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, jest punktem kulminacyjnym sezonu.
Oprócz barwnego widowiska, na które składają się zarówno występy najlepszych francuskich i polskich artystów, jak i wschodzących gwiazd sceny muzycznej, mamy niezapomniane kreacje jeśli chodzi o scenografię, pokazy mody, spektakularne występy francuskich kabaretów… Krótko mówiąc, jest to wydarzenie, na które warto czekać!
W tym roku, na scenie wystąpiły francuskie i polskie gwiazdy takie jak Carla Bruni, Florent Pagny, Jain, Claude, Andrzej Piaseczny, Margaret, Natalia Nykiel, Alicja Szemplińska, Nour Ayadi oraz Sarah Schwab. Artyści stworzyli również niepowtarzalne polsko-francuskie duety, zaaranżowane specjalnie na tę okazję! Ale French Touch to o wiele więcej niż po prostu koncert – zgromadzona publiczność miała okazję obejrzeć też występ zespołu tanecznego La Compagnie D’pendanse.
Po show, we foyer Teatru Wielkiego odbyło się prestiżowe After Party przy muzyce, przekąskach i napojach, które po północy przeniosło się do Opera Club!
Transmisja z tego wieczoru, który miał miejsce 3 października 2024 roku pokazana zostanie przez telewizję Polsat w dniu 15 listopada 2024 o godzinie 22:10.
WSPÓŁPRACA
ZOSTAŃ PARTNEREM FRENCH TOUCH·
ZOSTAŃ PARTNEREM FRENCH TOUCH·
ZOSTAŃ PARTNEREM FRENCH TOUCH·
ZOSTAŃ PARTNEREM FRENCH TOUCH·
ZOSTAŃ PARTNEREM FRENCH TOUCH·
PARTNERZY
Marka, obecnie o zasięgu globalnym, każdego dnia stara się być jak najbliżej swoich konsumentów.
W Polsce sery Président goszczą od ponad ćwierćwiecza i zyskały lojalnych konsumentów, czego dowodem jest wysoka rynkowa pozycja marki. By sprostać oczekiwaniom Polskich konsumentów marka wprowadziła na rynek oprócz gamy serów pleśniowych, także Twarogi Delikatne, Twarogi Sernikowe, a także śmietany i masła.
PARTNERZY GŁÓWNI
Biedronka to największa się detaliczna w Polsce, posiadająca ponad 3400 sklepów, zlokalizowanych w przeszło 1300 miejscowościach. Na polskim rynku obecna jest od 1995 roku i od ponad 28 lat, buduje bliskość ze swoimi klientami oferując im szeroki wybór najwyższej jakości produktów, atrakcyjne ceny i korzystne promocje.
Bonduelle to francuska grupa rolno-spożywcza, która już od 170 lat oferuje i promuje żywność roślinną na całym świecie. W Polsce marka Bonduelle jest obecna od ponad 30 lat i szybko stała się liderem krajowego rynku warzyw konserwowanych.
PARTNERZY
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji.
Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Zarządza obecnie 19 obiektami handlowymi w Polsce.
BNP Paribas Cardif to firma ubezpieczeniowa, która od 50 lat tworzy i oferuje ubezpieczenia dzięki ścisłej współpracy z partnerami z różnych branż.
Mamy w ofercie ubezpieczenia na życie, zdrowotne i majątkowe przeznaczone dla klientów banków, sieci handlowych, firm e-commerce i przedsiębiorstw z sektora automotive. Naszą misją jest sprawienie, aby ubezpieczenia były bardziej dostępne i pozwalały klientom naszych partnerów spokojnie planować przyszłość i realizować marzenia.
Piękno tkwi w prostocie. Smak kryje się w Bonne Maman.
Sekret Bonne Maman jest prosty – naturalne składniki i tradycyjna domowa receptura!
Bonne Maman to symbol pysznych francuskich śniadań. Słodka historia Bonne Maman zaczęła się w 1971 roku w małej francuskiej miejscowości. To właśnie tu powstają najpopularniejsze dziś we Francji konfitury, których znakiem szczególnym jest kultowy słoik z zakrętką w czerwono – białą kratę i stylową etykietą.
BSJP | bnt to interdyscyplinarna kancelaria prawna o międzynarodowym zasięgu i jedna z wiodących w Polsce kancelarii dla biznesu.
Jesteśmy obecni w czterech lokalizacjach w Polsce (Warszawa, Gdańsk, Katowice, Poznań), gdzie eksperci różnych specjalizacji pracują w wielojęzycznych zespołach na rzecz klientów krajowych i zagranicznych. Należymy do liderów rynku w zakresie obsługi klientów niemieckich, nordyckich i francuskich w Polsce.
Palarnia kawy Cafe Sati to alzacka firma rodzinna założona przez Georgesa Schulé w 1926 roku w Strasburgu.
Ponad 30 lat temu powstała Cafe Sati Polska – filia z siedzibą w Kwidzynie, niekwestionowany lider na rynku kaw aromatyzowanych.
Caudalie to wywodząca się z regionu Bordeaux rodzinna firma kosmetyków, która łączy siłę naturalnych składników z winorośli i winogron z innowacją.
Caudalie jest marką pionierską, która stale współpracuje z najlepszymi laboratoriami badawczymi takimi jak Harvard Medical School. Wspólne badania doprowadziły do odkrycia i opatentowania unikatowych, nowatorskich składników zwalczających starzenie się skóry. Misją marki jest pozostawać najskuteczniejszą marką czystych, naturalnych kosmetyków, a także najbardziej ekoodpowiedzialną.
Dassault Systèmes, znane również jako 3DEXPERIENCE® Company, jest katalizatorem ludzkiego postępu, koncentrując się na przekształcaniu pomysłów w rzeczywistość.
Dzięki zaawansowanym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom, firma umożliwia organizacjom i indywidualnym użytkownikom tworzenie wirtualnych środowisk współpracy. Nasza platforma 3DEXPERIENCE® integruje wszystkie aspekty procesów rozwojowych, od projektowania i inżynierii, po produkcję i zarządzanie cyklem życia produktu.
Zapewniamy narzędzia, które wspierają zrównoważone innowacje, pomagając firmom w różnorodnych branżach – od lotnictwa, przez motoryzację, aż po opiekę zdrowotną – w tworzeniu bardziej efektywnych, bezpieczniejszych i ekologicznych produktów. Wierzymy, że dzięki wirtualnym bliźniakom rzeczywistości możliwe jest nie tylko poprawienie jakości produktów, ale również zrozumienie i optymalizacja procesów w skali globalnej.
Nasz cel to wspieranie rozwoju technologii, które przynoszą korzyści całemu społeczeństwu, tworząc lepszą i bardziej zrównoważoną przyszłość. Dzięki naszej platformie 3DEXPERIENCE® oferujemy przedsiębiorstwom narzędzia do kompleksowej integracji i innowacyjnego podejścia do zarządzania cyklem życia produktu, co pozwala na dynamiczny rozwój i osiąganie przewagi konkurencyjnej na rynku.
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet – światowego lidera w kategorii win musujących. Jako grupa, Henkell Freixenet działa obecnie w 150 krajach na całym świecie i posiada spółki zależne w 30 krajach z ponad 60 markami.
Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów poza Europą do takich krajów jak Kanady, USA, Nigerii, przez Kazachstan, Chiny i Nowej Zelandii, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata. Henkell Freixenet to nie tylko wiodący na świecie producent win musujących; posiadamy również najwyższej klasy portfolio win i alkoholi wysokoprocentowych. Nasze marki i wysokiej jakości produkty cieszą się popularnością na całym świecie. CELEBRATE LIFE – jesteśmy tam, gdzie świętują ludzie.
Henkell Freixenet Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Henkell Freixenet – światowego lidera w kategorii win musujących. Jako grupa, Henkell Freixenet działa obecnie w 150 krajach na całym świecie i posiada spółki zależne w 30 krajach z ponad 60 markami.
Firma posiada bogate zaplecze technologiczne i produkcyjne, z którego potencjału korzysta wiele firm siostrzanych. Henkell Freixenet Polska jest ważnym eksporterem swoich produktów poza Europą do takich krajów jak Kanady, USA, Nigerii, przez Kazachstan, Chiny i Nowej Zelandii, a także importerem i dystrybutorem najlepszych win z całego świata. Henkell Freixenet to nie tylko wiodący na świecie producent win musujących; posiadamy również najwyższej klasy portfolio win i alkoholi wysokoprocentowych. Nasze marki i wysokiej jakości produkty cieszą się popularnością na całym świecie. CELEBRATE LIFE – jesteśmy tam, gdzie świętują ludzie.
Jurajska to naturalna woda mineralna, czerpana spośród skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej, bogatych w wapń i magnez.
Woda posiada unikalny skład mineralny, który jest idealny do codziennego spożycia oraz posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.
La Biosthétique oferuje wysoce skuteczną, specjalistyczną koncepcję pielęgnacyjną z indywidualnymi rozwiązaniami dla każdego typu włosów oraz skóry.
Taka jest filozofia. Taka jest kultura. Nasza Kultura.
Le Petit Olivier, kosmetyki bliskie naturze.
Marka Le Petit Olivier, stworzona 20 lat temu na południu Francji w miejscowości Salon-de-Provence, czerpie swoje inspiracje z samego serca prawdziwej, autentycznej Prowansji. Jesteśmy przekonani, że naturalne piękno jest bardzo cenne i należy je szanować. Dlatego od zawsze przykładamy wagę do tego, by oferować produkty wytwarzane we Francji, łączące naturę, przyjemność użytkowania i skuteczność. Pomogą one stworzyć komfortowy rytuał pielęgnacyjny na co dzień.
Wyprodukowano we Francji
Polskie Linie Lotnicze LOT należą do wąskiego grona najdłużej istniejących przewoźników na świecie.
Dzięki nowoczesnej flocie i rozbudowanej siatce połączeń oferują bezpieczne i komfortowe podróże po Polsce, Europie, Azji i Ameryce Północnej. Członkostwo PLL LOT w największym światowym sojuszu Star Alliance, świadczenie usług czarterowych oraz współpraca z wieloma uznanymi liniami lotniczymi zapewniają pasażerom rozwiązania i jakość na najwyższym poziomie.
MONIN to wiodąca marka syropów klasy PREMIUM, puree owocowych, baz koktajlowych i likierów.
SCM jest wyłącznym importerem produktów MONIN na Polskę. Główne obszary działalności firmy to rozwój i kreowanie nowych rozwiązań w kategorii produktów i napojów dla kanału HORECA oraz doradztwo w zakresie ich przetwarzania.
Klub Opera to ekskluzywny lokal utrzymany w klimacie orientalnym.
Zapewniamy kompleksową organizację każdej imprezy. Pomagamy w tworzeniu całego scenariusza wydarzenia począwszy od obsługi technicznej, muzycznej oraz cateringowej, aż po wystrój.
Renault to znany z innowacyjności producent samochodów o wieloletnich tradycjach oraz pionier w segmencie samochodów elektrycznych w Europie.
Wraz z planem strategicznym « Renaulution », zaprezentowanym w styczniu 2021 r., marka stawia na ambitne, tworzące nową wartość zmiany. Celem Renault jest wyznaczanie nowych standardów i wprowadzanie innowacyjnych usług w obszarze technologii, wykorzystania energii i mobilności, nie tylko w branży motoryzacyjnej.
ROYAL TULIP WARSAW CENTRE to aparthotel o 5 gwiazdkowym standardzie z 312 apartamentami.
W obiekcie znajduje się Mozaika Restauracja, Bar i Delikatesy ze świetną kuchnią. Goście mają do dyspozycji również doskonale wyposażoną siłownię wraz z sauną.
Dostarczamy profesjonalne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, monitoringu i utrzymania czystości.
Jako część międzynarodowej Grupy SERIS, jednego z globalnych liderów rynku security, od ponad 30 lat realizujemy usługi w Polsce. Łączymy innowacyjne technologie z najwyższymi kompetencjami personelu, oferując skuteczne i kompleksowe rozwiązania w obszarze ochrony, bezpieczeństwa i cleaningu.
Luksusowy Hotel położony w sercu Warszawy, w pobliżu Ogrodu Saskiego, Starego Miasta, Zamku i Opery Narodowej. Jest to idealne miejsce zarówno dla osób podróżujących służbowo, jak i rekreacyjnie. Serce hotelu stanowi restauracja La Brasserie Moderne z sezonowym menu łączącym bogactwo francuskiej tradycji z polskimi akcentami.
Pyszne gotowe danie Wystarczy podgrzać!
Ślimaki Zdrowo Zakręcone to polskie ślimaki z masłem i z ziołami. Bogate w białko i naturalny afrodyzjak. Dodaj bagietkę, świeczki, grono przyjaciół i ciesz się chwilą…
Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, a także w Wielkiej Brytanii i Polsce. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha.
W naszej ofercie dla klientów indywidualnych i grupowych znajdują się ubezpieczenia na życie, na wypadek wielu chorób, w tym szczególnie onkologicznych i kardiologicznych, pobytu w szpitalu, a także polisy, które oprócz ochrony pomagają gromadzić kapitał na przyszłość. Zaufało nam już ponad 7000 przedsiębiorstw i 430 000 Polaków, bo chronimy to, co najcenniejsze – życie. Ich życie.
VINCENT BOULANGERIE PATISSERIE to marka, pod którą kryje się najdłużej działająca w Warszawie sieć francuskich piekarni i kawiarni.
Kierując się filozofią celebrowania najwyższej jakości produktów, stosuje jedynie ręczne metody ich wypieku jak na manufakturę przystało, przy użyciu najlepszych składników.
Oferuje szeroki wybór najlepszych francuskich bagietek, croissantów, słodkich wypieków, różnorodne menu śniadaniowe i lunchowe, które pokochali mieszkańcy stolicy.
Wyborowa Pernod Ricard, to spółka dystrybucyjna prowadząca marketing i sprzedaż marek dostępnych w ramach Grupy Pernod Ricard, między innymi uznanych na całym świecie wódek, whisky, rumów, ginów, szampanów i win.
Odpowiada także za rozwój marek polskich wódek na arenie międzynarodowej. Sukces firmy tkwi w dbałości o miejsce pochodzenia składników wykorzystywanych w produkcji. Dzięki temu, do konsumentów trafia renomowany produkt doceniany na całym świecie. Firma przykłada wielką wagę do jakości oferowanych produktów, jak również działań zgodnych z najwyższymi standardami etycznymi. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest nieodłącznym elementem jej działalności. Firma Wyborowa Pernod Ricard przyjęła plan działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, zgodne z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
PARTNERZY MEDIALNI & INSTYTUCJONALNI
Ambasada Francji w Polsce wspiera akcję French Touch od chwili jej powstania w 2015 roku.
Instytut Francuski w Polsce jest francuską instytucją działającą na rzecz współpracy i wymiany kulturalnej. Należy do sieci 96 działających na świecie Instytutów Francuskich, które wspólnie z 800 stowarzyszeniami Alliance française dbają o wizerunek Francji za granicą i dialog pomiędzy różnymi kulturami.
Helios to największa sieć kin w Polsce. 54 multipleksy w 46 miastach gwarantują niepowtarzalne doświadczenia filmowe w najwyższej jakości.
Na ekranach prezentowane są najnowsze produkcje oraz wyjątkowe projekty specjalne. Helios wyznacza nowe standardy odbioru filmu w kinie. W wybranych multipleksach prezentuje koncept Helios Dream, będący odpowiedzią na marzenie o kameralnej przestrzeni do oglądania filmów w fantastycznej jakości dźwięku i obrazu.
JCDecaux jest firmą reklamy zewnętrznej numer 1 na świecie. Od 1991 roku JCDecaux jest oficjalnym operatorem reklamy na warszawskim Lotnisku Chopina, regionalnego węzła lotniczego i najszybciej rozwijającego się lotniska w Europie.
Lagardère Travel Retail to światowy lider branży travel retail.
Firma zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W Polsce zarządza siecią ok. 1000 punktów sprzedaży pod 40 markami m.in. Inmedio, Costa Coffee, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute.
Od 2006 roku, lepetitjournal.com Varsovie to ogólnotematyczny francuskojęzyczny dziennik online o Polsce z przeciętną liczbą 52 tys. odsłon miesięcznie w 2023 r., newsletter przez 7 dni w tygodniu: wiadomości, kultura, społeczeństwo, biznes.
RADIO KOLOR 103 FM to specjalnie wyselekcjonowana muzyka pop, soul i R’n’B z dawką rzetelnych wiadomości z Warszawy i okolic. To niebanalne audycje, ciekawi goście oraz lokalne tematy.
Radio Kolor 103 FM to jedna z pierwszych komercyjnych stacji radiowych w Polsce. Dodaje barw Warszawie i jej okolicom od 1993 roku. Bacznie obserwuje życie w naszym mieście, by relacjonować je na antenie. Radio Kolor to specjalnie wyselekcjonowana muzyka pop, soul i R’n’B z dawką rzetelnych wiadomości, niebanalnych programów, gości oraz lokalnych tematów. To również niezwykła marka, której założycielami byli Wojciech Mann i Krzysztof Materna. Radia Kolor można słuchać na 103 FM w obrębie Warszawy i okolic, a dzięki aplikacji mobilnej w dowolnym miejscu i czasie.
Sawa Taxi jako korporacja taksówka istnieje od 1993 roku. Swoim zasięgiem obejmuje całą Warszawę. Cieszy się dużym zaufaniem klientów biznesowych oraz prywatnych. Założyciel Polskiej Sieci Taxi, która w jednej aplikacji „Taxi 19123” skupia korporacje z wielu miast w Polsce.
Screen Network to lider rynku Digital Out of Home – cyfrowej reklamy zewnętrznej. Komunikaty wyświetlane na naszych ekranach każdego dnia docierają do ponad 6 mln osób. Zarządzamy największą w kraju siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych.
STRÖER Polska to lider OOH z 15 000+ nośników, 5000 ekranów cyfrowych oraz wyłączny dysponent reklamy w Metrze Warszawskim.
STRÖER Polska zapewnia pełną obsługę od planowania po raportowanie wyników. Dzięki współpracy specjalistów z OOH i reklamy cyfrowej oferuje zintegrowane rozwiązania komunikacyjne. Realizuje projekty, takie jak AdReport, rozwija rynek OOH i DOOH, wprowadzając nowe nośniki oraz uczestniczy w badaniach, jak Outdoor Track.
Teatr Wielki – Opera Narodowa to największa instytucja kultury w Polsce.
Nasza pozycja i znaczenie idą w parze z możliwościami – ogromna scena o bardzo dobrych warunkach technicznych, duża widownia, reprezentacyjne wnętrza. Teatr Wielki to również wspaniali widzowie – wierni i wymagający, spodziewający się po naszych spektaklach najwyższego poziomu.
THINKTANK jest polskim ośrodkiem analitycznym, założonym w 2009 roku. Działa w formie przedsiębiorstwa społecznego. Prowadzi klub dla decydentów oraz posiada własne media.
KONCERT Francisa Cabrela
16.03.2024
Francis Cabrel, artysta, który od dekad cieszy się sławą dzięki swoim emocjonalnym i uniwersalnym tekstom oraz charakterystycznemu brzmieniu, wystąpił po raz pierwszy w Polsce w ramach swojej międzynarodowej trasy Trobador tour.
Warszawski koncert w klubie Palladium stanowił swego rodzaju muzyczną podróż przez bogaty dorobek muzyka. Zgromadzona publiczność, w kameralnej atmosferze, mogła usłyszeć zarówno jego klasyczne przeboje takie jak: „Je l’aime à mourir” i „Petite Marie” jak i nowsze kompozycje. Dla wielu fanów doświadczenie to było z pewnością jedyne w swoim rodzaju.
Wydarzenie to, będące prawdziwym świętem muzyki, nie mogłoby się odbyć bez wsparcia partnerów – Ambasady Francji i Instytutu Francuskiego, Caudalie, Carrefour, Castel Frères, kancelarii Gide Loyrette Nouel, Jurajskiej, Président, Stowarzyszenia Francja-Polska – którym serdecznie dziękujemy za ich zaangażowanie i pomoc.
KONTAKT
La Belle Vie
Chcesz zostać uczestnikiem French Touch?
French Touch co roku jesienią zaprasza do odkrywania Francji i jej uroków. Sztuka życia à la française, wyborna francuska kuchnia, jedyna w swoim rodzaju kultura… To wyjątkowa podróż bez przekraczania granic.
e-mail: office@frenchtouchb2b.com
Biuro:
Anor Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 3/12
00-132 Warszawa
Tel.: +48 537 500 564
Przez wypełnienie i wysłanie formularza wyrażam zgodę na przetwarzanie udostępnionych za jego pomocą moich danych osobowych w zakresie podanym w Polityce Prywatności, w celu przekazania mi wnioskowanych informacji oraz przekazywania mi przez Anor sp. z o.o. ul. Grzybowska 3/12, Warszawa informacji dotyczących show w przyszłości. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszej firmy spod adresu, którego zgoda dotyczy.
PRESS ROOM
French Touch to wydarzenie medialne. Udział wielu Gwiazd i znanych osobistości przyciąga do niego uwagę publiczności.